Nieuws
Greetz versterkt merkbeleving met nieuwe kaartenwand
Bij RGN geloven we in vernieuwende oplossingen en het creëren van een complete merkbeleving. Onze samenwerking met Greetz, de toonaangevende aanbieder van gepersonaliseerde kaarten en cadeaus, is een mooi voorbeeld van hoe we dit waarmaken. Na eerder de huisstijl van de gehele productielocatie in Almere succesvol te hebben doorgevoerd, zijn we recent teruggekeerd voor een nieuwe toevoeging: een indrukwekkende kaartenwand van maar liefst zes meter hoog.
Strategie bepalen
Eyecatcher met impact
De kaartenwand, die bestaat uit een selectie van de meest verkochte kaarten, is een echte eyecatcher. De kleurrijke wand van maar liefst zes meter hoog draagt niet alleen bij aan de visuele aantrekkingskracht van de ruimte, maar is ook ontworpen om medewerkers op een subtiele manier te betrekken bij het merk dat ze dagelijks uitdragen. De visual zorgt voor een verhoogd gevoel van merkbeleving en engagement onder de medewerkers. Daarmee is het een versterking van de ‘employee branding’ op deze Greetz-locatie.
Venieuwing als constante factor
Deze nieuwe toevoeging is slechts een klein onderdeel van het grotere geheel. Eerder hebben we met veel succes de productielocatie in Almere voorzien van het unieke Greetz-gevoel. Wil je meer weten over hoe we dit hebben aangepakt? Lees dan hier de case.
Bij RGN blijven we de merkbeleving van onze klanten versterken. Benieuwd hoe wij waarde kunnen toevoegen aan jouw merk? Neem vrijblijvend contact met ons op!