citizenM
citizenM: One-of-a-kind hotelconcept vertaald naar groot aantal internationale hotels Project Doorvertaling van een uniek hotelconcept naar meerdere internationale locaties Scope Meerdere hotels op verschillende internationale locaties Uitdaging Verschillende locaties in drukke hotspots met eigen regelgeving citizenM is het type hotel dat andere hotels heeft veranderd. De van origine Nederlandse hotelketen biedt een bijzonder one-of-a-kind hotelconcept […]
Greetz
Het Greetz gevoel als rode draad in de ‘employee’ branding Project Merkbeleving vastleggen en doorvertalen naar employee branding Scope Hoofdkantoor in Amsterdam en productielocatie (8.000 m2) in Almere Uitdaging Merkbeleving tailor made toepassen op twee locaties Greetz. Iedereen kent het als de bekendste website om snel en eenvoudig kaartjes en cadeaus te versturen. Greetz staat […]
Vrije Universiteit Amsterdam
één campusgevoel voor bijna 30.000 studenten Project Signing en bewegwijzeringsproject Scope Projectmanagement en bewegwijzering Uitdaging Spot-on signing en bewegwijzering voor groot aantal locaties Een gastvrije en levendige ontmoetingsplek op de Amsterdamse Zuidas. Een plek waar studenten, docenten, onderzoekers en het bedrijfsleven samenkomen. Dát is de Vrije Universiteit Amsterdam (VU). Samen met de VU werken wij […]
FrieslandCampina
Innovatief merkmanagement vanuit een sterke b(r)and FrieslandCampina Project Signing en wagenpark Scope Projectmanagement en signing Uitdaging De signing verzorgen voor een actief en divers wagenpark Zoals zuivel voor sterke botten en tanden zorgt, zorgen wij voor een sterke relatie met FrieslandCampina. Al 25 jaar lang. Een relatie waarbij FrieslandCampina ons de rebranding en daarna het […]
Hogeschool van Amsterdam & Universiteit van Amsterdam
Innovatieve signing en bewegwijzering op academisch niveau Hogeschool van Amsterdam & Universiteit van Amsterdam Project Signing en bewegwijzering Scope Projectmanagement, bewegwijzering (intern & extern) en signing Uitdaging Signing en bewegwijzering op meerdere complexe en veelbezochte locaties Zo’n 90.000 studenten en 10.000 medewerkers ervaren iedere dag opnieuw de inspirerende leeromgeving van de Hogeschool van Amsterdam (HvA) […]
Desigual
Effectievere instore campagnes voor 600+ winkels Project Instore campagnes voor 600+ winkels wereldwijd Scope Projectmanagement, tooling en installatie Uitdaging Een korte time to market en controle op lokaal niveau Grootte 600+ winkels wereldwijd Voor de promotie van de nieuwe collecties vervangt Desigual ieder seizoen de instore campagnematerialen bij alle brand stores wereldwijd. Voor een optimaal […]
Nike
Instore campagnes implementeren in Oost-Europa Nike – partners: Found en RR Donneley Project Instore campagnes Scope Projectmanagement, tooling en installatie Uitdaging Een korte time-to-market en consistente uitstraling Size 75+ locaties in Oost-Europa Project Found en RR Donneley Er zijn maar weinig retailmerken zo bekend en goed vertegenwoordigd als Nike. Het sportmerk heeft winkels over de […]
PostNL
Van TNT Post naar PostNL: venieuwen op nationaal niveau In 2012 kreeg Nederlands grootste postbezorger een nieuwe naam: TNT Post werd PostNL. Dit vroeg om een volledige rebranding van de herkenbare huisstijl, verspreid over honderden locaties in Nederland. RGN ontzorgde de organisatie en nam het projectmanagement van de rebranding van alle retaillocaties, businesspoints en eigen […]
Gemeente Amsterdam
Van zeven stadsdelen naar één uniforme huisstijl Project Zeven huisstijlen rebranden naar één nieuwe merkidentiteit Scope Gemeente Amsterdam Uitdaging Creëeren van één uniforme uitstraling voor een hele gemeente zonder de operationele inzetbaarheid te verminderen Sinds 1990 kende Amsterdam zestien verschillende stadsdelen – elk met een eigen ambtelijke organisatie. In 2010 werd dit aantal gehalveerd tot […]