Instore campagnes implementeren in Oost-Europa
Project | Instore campagnes |
Scope | Projectmanagement, tooling en installatie |
Uitdaging | Een korte time-to-market en consistente uitstraling |
Size | 75+ locaties in Oost-Europa |
Project | Found en RR Donneley |
Er zijn maar weinig retailmerken zo bekend en goed vertegenwoordigd als Nike. Het sportmerk heeft winkels over de hele wereld en voert jaarlijks meerdere campagnes. Productinformatie in de winkel geeft een boost aan de verkoopcijfers en de omzet, het is dus belangrijke content die niet mag ontbreken. Nike gebruikt Connect-Level-Copy (CLC) om belangrijke productinformatie met klanten te delen, waaronder de ‘Reason to Buy’.
60.000 unieke inlays
En daar levert RGN in samenwerking met RR Donnely en Found een bijdrage aan. De grote diversiteit aan winkels met onder andere verschillen in taal, valuta, soorten producten en contentdragers zorgt ervoor dat er elk kwartaal 60.000 unieke inlays worden opgemaakt. In de samenwerking met RR Donnelly verzorgen wij de opmaak van het artwork en RR Donnelly voor de productie en distributie. We werken samen met onze online tooling om al het benodigde artwork te genereren. Onze tooling stelt ons in staat om de opmaak van alle unieke uitingen terug te brengen van meerdere dagen naar slecht een paar uur: efficiënt, controle en flexibel. Ook de implementatie door heel Europa vertrouwd Nike weer toe aan RGN.
onze nieuwsbrief